П'ятий день навчання. Протягом цього модуля ми знайдемо і збережемо Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної нами теми. Ми обговорювали, як використовуватимемо інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Ми також розглянули шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси. Створювали свої презентації, що потрібні будуть для майбутнього проекту. Дуже цікаві заняття.
понедельник, 27 мая 2013 г.
Четвертий модуль
Четвертий день навчання. Сьогодні ми обговорювали теми проектів та плани реалізації проектів Кожен розповідав про свої ідеї щодо теми свого проекту. Було цікаво і пізнавально, так як планували свою роботу з точки зору учнів... Складали ключові, тематичні та змістові питання. Навчилися завантажувати документи на wiki. Працювали сьогодні дуже плідно...
среда, 22 мая 2013 г.
Третій модуль
Третій день навчання. Вчилися створювати анкети. Переглянули запитання, основні теми і вправи модуля. Складали план вивчення теми. Я хочу добре розібратися та навчитися формулювати ключові та тематичні питання, які будуть цікаві моїм учням.
Матеріал, який зібрано у посібнику дуже вдалий і мені стане у нагоді. До речі, знаю з досвіду, що тематичних запитань (виявляється вони так називаються) учні не люблять, бо треба ж поміркувати. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення і основних запитань проекту.
Матеріал, який зібрано у посібнику дуже вдалий і мені стане у нагоді. До речі, знаю з досвіду, що тематичних запитань (виявляється вони так називаються) учні не люблять, бо треба ж поміркувати. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення і основних запитань проекту.
вторник, 21 мая 2013 г.
Другий модуль
Другий день навчання. Знайомство за допомогою асоціацій. Цікаво.Обговорювали шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття, систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології, розглядали приклади портфоліо та приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні. Дуже цікаво. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме впевнитись в тому, що проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати свою власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії. Особливо цікавим було обговорення нестандартних форм проведення уроків та їх місце у навчальному процесі.
понедельник, 20 мая 2013 г.
Перший модуль
Перший день навчання. Цікаво. Знайомилися із цілями курсу, основними модулями. Аналізували метод проектів як засіб засвоєння учнями навчального матеріалу та розвитку навичок навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів. Працювали з тематичними сторінками тренінгу. З блогами знайома не дуже давно, але ускладнень в роботі майже не було. Працювали без перерви, із задоволенням. Взагалі враження дуже приємні, почуття гарні.
Подписаться на:
Комментарии (Atom)